Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Jan 2025 16:32:16 +0200

Tere!

Kohila Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2511301/01143 
aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Urge küla, Aasa tn 3 // 5 // 7 // 9 
(Müravall) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Valmisehitatud müravalli kasutusteatise 
kooskõlastamine Transpordiametiga

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27250700>  (menetlus nr: 
472295), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kohila Vallavalitsus) või menetleja (ERKI FREIBERG) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister